ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

ماجرای آتش‌سوزی مرگبار در نوشهر چه بود؟ + تصاویر

  • کد خبر: ۱۸۳۱۶۴
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
ماجرای آتش‌سوزی مرگبار در نوشهر چه بود؟ + تصاویر
چهار نفر از اعضای یک خانواده در نوشهر ساعت چهار صبح امروز، جمعه بر اثر آتش سوزی جان باختند که علت این حادثه به گفته رییس سازمان آتش نشانی این شهرستان ذوب شدن کابل کولر به علت فرسودگی سیم کشی برق ساختمان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین سمرقندی شامگاه جمعه در گزارشی به رسانه‌ها اظهار داشت: به محض اطلاع این حادثه بعد از ساعت وقوع آن در ساعت چهار بامداد امروز توسط یکی از اهالی، ماموران این سازمان جهت مهار آتش به محل اعزام شدند که متاسفانه به دلیل چوبی بودن سقف منزل و فرسوده بودن ساختمان ویلایی، حریق به سرعت گسترش یافت و منجر به خفگی و فوت چهار نفر از اهالی منزل شد.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری نوشهر تصریح کرد: این اتفاق به دلیل فرسودگی سیم کشی برق ساختمان بوده که به ذوب شدن کابل برق کولر بر روی سقف ساختمان منجر شده است.

ماجرای آتش‌سوزی مرگبار در نوشهر چه بود؟ + تصاویر

به گفته سمرقندی کابل برق کولر این ساختمان بسیار ضعیف و غیر مقاوم بوده که در اثر مصرف برق زیاد کولر ذوب شده و دچار حریق در سقف ساختمان مذکور شد.

وی یادآور شد: هموطنان عزیز در استفاده از وسایل برقی و نصب کابل‌های فشار بالا مثل کابل کولر از کارشناسان این حوزه استفاده نمایند تا شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری نوشهر اظهار داشت: بر اساس نظر کارشناسی ماموران آتش نشانی این حادثه نیم ساعت قبل از تماس اهالی محل با آتش نشانی یعنی حوالی ساعت ۳.۳۰ بامداد اتفاق افتاد که به دلیل خواب بودن اعضای خانواده منجر به خفگی و فوت آن‌ها شد.

در این حادثه به گفته سمرقندی پدر خانواده حامد آزادیان ۳۸ ساله، مادر خانواده سکینه مهدی تبار ۳۵ ساله، زهرا آزادیان ۱۱ ساله و آوینا آزادیان هفت ساله فوت شدند.

ماجرای آتش‌سوزی مرگبار در نوشهر چه بود؟ + تصاویر

حوالی ظهر امروز نیز سخنگوی اورژانس استان مازندران از جان باختن چهار نفر از اعضای یک خانواده بر اثر آتش سوزی یک واحد مسکونی در شهرستان نوشهر خبر داد.

زکریا اشکبور افزود: به محض اعلام وقوع این آتش سوزی به مرکز پیام اورژانس غرب مازندران، نیروی‌های امدادی در محل حاضر شدند، اما شدت آتش سوزی به حدی بود که افراد ساکن در واحد مسکونی در دم جانشان را از دست دادند.

وی اظهارداشت: این آتش سوزی ساعت چهار صبح امروز در منطقه گردگل نوشهر حادث شد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری نوشهر در غرب مازندران واقع شده است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۹۸ پایگاه جاده ای، شهری و هوایی دارد که حدود ۱۵۰ دستگاه آمبولانس در این پایگاه‌ها مشغول به خدمات هستند و این نهاد ماهانه ۱۱تا ۱۲هزار ماموریت انجام می‌دهد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->